måndag 17 september 2012

Hej bloggen!

Ja, jag vet att jag är uslig på att blogga, men jag tycker inte att jag har så mycket att dela med mig.
Livet rullar på som vanligt. Jobba, hemma, umgås, leva, vara medial.......

Ack ja, har gjort 3 delar av 4 i min mediumutbildning. Jag kanske inte är så duktig, men jag tycker det är roligt iaf..... Nu fick vi läxa i healing och privatsittningar. Healing har vi gjort i driv-vis tidigare också,  men sittningarna är nya för den här gången. Kul är det, och spännande!!

Jovisst ja, i somras blev en av mina katter ihjälkörd. Gärningsmannen (eller kvinnan) hade inte ens stannat, och tagit reda på vems katten var, utan det var en granne som kom och sa till typ en timme senare. Min stackars lilla Pepsi......
Det blev en jobbig dag. Saknar henne fortfarande......

Idag har jag kommit fram till ett beslut. Tanken har åkt genom huvudet på mig många gånger, men nu är det bestämt.
Folk kommer att tycka att jag är dum och självisk, och inte så många kommer att förstå, men det skiter jag i......... För mig känns det helt självklart.....

Om jag skulle bli dödligt sjuk, vill jag inte ha någon behandling. Det enda jag vill ha är smärtlindring, inget annat. Min tid är vid det laget snart slut, och det finns ingen anledning att förlänga den. När detta händer är ju osagt. Det kan hända nu, om 20 år eller under mitt sista år i livet, när jag är 93.

Nog om detta. Fisk till kisse, och kaffe till matte nu.....
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar