onsdag 26 september 2012

Mitt i veckan

Visst är det onsdag i dag? Känner mig totalt dagvill just nu. Dagarna rullar på så snabbt, att man knappt hinner reagera.
Var nån hurtig människa som skrrev på FB härom dan, att det är 3 månader till julafton. Fy klåen vad läskigt. Jag menar, sommaren har knappt slutat, och folk börjar snacka om jul redan. Nänä, än så länge tänker jag inte ägna en tanke till jul eller nån annan högtid.
Fast det e klart, tiden går ju i rasande fart, så snart bankar väl julen på dörren.....

Gjorde en stökresa ner till Birsta häromdan. Tog med mig bästaste Emelie, och Julia, och sen knatade vi runt där som 3 dårar. Blev inte så mycket handlat, för det fanns ju som vanligt inget som föll mig i smaken.
Var mest intresserad av Tvins-butiken som hade öppnat där, men det var inte så upphetsande faktiskt. Trodde att det skulle vara mer grejer dom hade.
Trevligt var det iaf, och vi hann både käka o fika medans vi var där. Väl hemkommen blev det middag, och film-tittning. Jag var rätt nöjd med den dagen.

Hur som haver, så vankas det kvälljobb idag. Just nu försöker jag bara få tiden att gå. Hatar att sitta och vänta bara. Tyvärr brukar jag inte komma mig för att göra nåt vettigt heller, medans jag väntar haha.....
Men, men, en kopp kaffe o en cigg ska jag ta i alla fall......

Puss o tjing!

1 kommentar:

  1. Finaste Minan, det var hysteriskt roligt där en stund. Vi var också "rätt nöjda" med den dagen efteråt. Med dig kan man leva upp på ett sätt som man inte kan med någon annan!

    SvaraRadera